Tyto prvky představují stálý, moderní a vysoce účinný prostředek korekce dráhy silničních vozidel a jejich možného proniknutí do protisměrných jízdních pruhů, nebo opuštění silničního tělesa. Silniční záchytný systém z betonových svodidel je tvořen jednotlivými železobetonovými prvky – prefabrikáty, které jsou mezi sebou kloubově spojeny do staticky únosné řetězovky s možností výrazného využití třecí-smykové síly v uložení prvku. Tento kloubový spoj je patentově chráněn. Tato síla umožňuje snížení míry přetížení v havarujícím vozidle. Svodidla lze instalovat jako trvalá nebo dočasná. Svodidla jsou konstruována jako svodidla poddajná, která se při nárazu vozidla deformují, a to trvale.
CSB - SVODIDLO 100 OBOUSTRANNÉ | Skladebné rozměry [mm] | Hmotnost [kg] | ||
---|---|---|---|---|
výška | šířka | délka | MJ | |
základní | 1000 | 695 | 4000 | 3158 |
zkrácené - doplněk | 1000 | 695 | 2000 | 1575 |
koncové levé | 1000 | 695 | 4000 | 2576 |
koncové pravé | 1000 | 695 | 4000 | 2576 |
přechodové levé (beton/ocel) | 1000 | 695 | 4000 | 3140 |
přechodové pravé (beton/ocel) | 1000 | 695 | 4000 | 3140 |
přechodové levé (výškové na 1,2 m) | 1000 | 695 | 4000 | 3380 |
přechodové pravé (výškové na 1,2 m) | 1000 | 695 | 4000 | 3380 |
Více podrobností k vybranému produktu naleznete v technickém listu.
Hledáte-li podrobnější informace k vybranému produktu, stáhněte si náš technický či produktový list, který je navíc vhodný i pro tisk.